REGULAMIN USŁUG

§ 1 Postanowienia
wstępne

1. Sklep internetowy dostępny pod
adresem internetowym www.wieczorekanita.pl

2. Niniejszy Regulamin skierowany
jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu
i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb
zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2 Definicje:

1. Konsument – osoba fizyczna
zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest
związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2. Sprzedawca – osoba prowadząca sklep internetowy

3. Klient – każdy podmiot
dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4. Przedsiębiorca – osoba
fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której
odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

5. Sklep – sklep internetowy
prowadzony przez Sprzedawcę Mind Office Anita Wieczorek, ul. Zamolska 8,

98-338 Sulmierzyce, NIP: 7722229603 

pod adresem internetowym www.wieczorekanita.pl 

 

6. Umowa zawarta na odległość –
umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na
odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z
wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się
na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

7. Regulamin – niniejszy
regulamin Sklepu.

8. Produkt – dostępna w Sklepie
rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a
Sprzedawcą.

9. Umowa Sprzedaży – umowa
sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też –
stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3 Kontakt ze
Sklepem

1. Adres e-mail Sprzedawcy: wieczorek.anita@interia.pl;  info@wieczorekanita.pl 

2. Klient może porozumiewać się
ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4 Wymagania
techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym
przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne
są:

a. urządzenie końcowe z dostępem
do sieci Internet i przeglądarką internetową,

b. aktywne konto poczty
elektronicznej (e-mail),

c. włączona obsługa plików
cookies.

§ 5 Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym
dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w
tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym
działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z
infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu
Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na
Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu
Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych
danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania
Konta.

3. Ceny podane w Sklepie są
podane w polskich złotych i są cenami brutto (Sprzedawca jest zwolniony
podmiotowo z podatku VAT).

4. Na końcową (ostateczną) kwotę
do zapłaty przez Klienta składa się tylko cena za Produkt.

5. W przypadku Umowy obejmującej
prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną)
ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.

6. Gdy charakter przedmiotu Umowy
nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej
(ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, będzie
podana w Sklepie w opisie Produktu.

§ 6 Zasady składania
Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia
należy:

1. wpisać dane odbiorcy
Zamówienia oraz adresu, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy
Zamówienia,

3. wybrać dostępny sposób
płatności i opłacić zamówienie.

§ 7  Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży
między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta
Zamówienia i opłaceniu go zgodnie z § 6 Regulaminu za pomocą przelewu,
płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą. Klient obowiązany
jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia
Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane..

3. Początek biegu terminu dostawy
Produktu do Klienta liczy się w przypadku wyboru przez Klienta sposobu
płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia
uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

4. Dostawa Produktu odbywa się na
terenie Unii Europejskiej.

§ 8 Prawo odstąpienia
od umowy

1. Konsument może w terminie 14
dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo
odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku świadczenia Usług
Szkoleniowych rozpoczętych, za zgodą Konsumenta udzieloną przed upływem 14
dniowego terminu.

2. Bieg terminu określonego w
ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez
niego osobie innej niż przewoźnik.

3. W przypadku Umowy, która
obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w
częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii
lub części.

4. W przypadku Umowy, która
polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata),
termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

5. Konsument może odstąpić od
Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania
terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia
przed upływem tego terminu.

6. Oświadczenie powinno być
wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail
Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy –
dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć
również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja
2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

7. Po przesłaniu oświadczenia
przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle
Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

8. Skutki odstąpienia od Umowy:

a. W przypadku odstąpienia od
Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

b. W przypadku odstąpienia od
Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy,
wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu
dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez
Sprzedawcę.

c. Zwrotu płatności Sprzedawca
dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez
Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził
się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi
kosztami.

d. Sprzedawca może wstrzymać się
ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu
dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej.

§ 9 Reklamacje

  1. Umową
    sprzedaży objęte jest
  2. 2-miesięczna usługa indywidualnego nauczania
    mentalno-biznesowego.
  3. Dowolny produkt ze sklepu internetowego (e-book,
    kurs, konsultacja, mentoring)

2. Reklamację można zgłosić w
momencie kiedy usługa nie jest świadczona w wyżej wymienionym czasie.

3. Reklamację należy zgłosić
drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie e-mailu Sprzedawcy.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do
żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli
nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za
uzasadnione.

§ 10 Pozasądowe
sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Szczegółowe informacje
dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych
procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych
(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań
statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Konsument posiada następujące
przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art.
37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz.
148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy
zawartej ze Sprzedawcą.

b. Konsument uprawniony jest do
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art.
36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz.
148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c. Konsument może uzyskać
bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą,
korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy
ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich).

§ 11 Dane osobowe w
Sklepie internetowym

Wszelkie informacje odnośnie
danych osobowych zawarte zostały w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie.

§ 12 Postanowienia
końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep
internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie
prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany
przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w
niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy
prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych
osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym
celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Data aktualnej wersji Regulaminu:
01.10. 2023 r.